21.9.14

Persoonlijke update


Er is een hoop gebeurd. Ik ben van 5VWO naar 6VWO gegaan. Ik ben weer naar Zweden met vakantie geweest. We hebben een hond(!). Er is een hoop gebeurd. En ik ga dat niet allemaal vertellen nu. Slechts een deel. Misschien volgen er nog foto's uit Zweden en van Blijdorp, waar ik in de laatste week van de zomervakantie geweest ben. Maar misschien ook niet.
Ik begin het gitaarspelen steeds leuker te vinden. Mijn repertoire groeit en groeit. Toch durf ik het nog niet aan publiek te horen. Daarvoor moet ik toch echt nog wat beter worden. En op tijd mijn snaren vervangen...  
 Dit jaar gaat mijn leuke-dingen-pot beter dan vorig jaar! Af en toe kan ik iets gemist hebben, maar regelmatig kijk ik in mijn agenda om te kijken of ik nog iets aan kan vullen, als ik het al niet gelijk heb gedaan!
 Oke, sinds gisteren heb ik weer een ringentic. Het liefst draag ik vier, vijf ringen tegelijkertijd. De kleine bloemetjesring heb ik altijd om en is echt zilver, de rest is nep en draag ik zelden. Tot gisteren dus.
 Mijn weken zijn best wel druk, zoals je kunt zien. Ik red het redelijk en maak graag gebruik van Adriënnes tips!
 Voor mijn profielwerkstuk schrijf ik een thriller! Ik wil 'm ook uitgeven, dus moet nog even flink aan de bak. Als ik op de presentatieavond met een stapeltje boeken wil staan, moet het eind oktober op z'n vroegst en begin november op z'n laatst worden opgestuurd naar de uitgever... Heftig, maar ook spannend en ontzettend leuk!
 Mijn verzameling cd's... De bovenste is mijn nieuwste aanwinst! Ik ben bijna jarig, dus dan hoop ik mijn collectie weer wat uit te breiden!
 Ik heb eindelijk een prikbord! Ik ben er echt blij mee, ik hang er leuke en nuttige dingen aan op!
 Deze sticky bookmarks van de Hema zijn ideaal, voor alle to-do's en to-read's in het examenjaar!
Mijn nieuwe kleedje! Ik heb het roze in mijn kamer verwisseld voor azuurblauw, maar met dit kleedje kan ik nog alle kanten op!

Wat jullie binnenkort misschien van mij kunnen verwachten:

  • Muzikale dingen (ik heb een hoop nieuwe artiesten/liedjes/albums ontdekt!)
  • Gefotografeerde dingen uit Blijdorp en Zweden (want mooie foto's zijn altijd leuk)
  • Geschreven dingen (mijn lust en mijn leven)
  • Mobiele dingen (favoriete apps!)
  • Inspiratievolle dingen (iedereen heeft soms een inspiratieboost nodig!)

Geniet nog even van je zondag en succes met alles!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten