18.9.14

Ik ben er weer weer


Ja. Ik ben er wéér weer. Een vriendin van mij is pas een blog gestart en het begon weer te kriebelen. Maar ook lang daarvoor had ik dat gevoel al. Als ik nieuwe muziek ontdek, wil ik dat met iemand delen en dat lukt aardig (twee vriendinnen heb ik aangestoken met het "Alt-J-virus" en nu gaan we met z'n drieën naar hun concert in februari, aaaahh!), maar ik miste het schrijven erover, om nog meer mensen aan te steken met mijn muzieksmaak.
Dat niet alleen. Ik mis het schrijven van losse flarden tekst. Dat zou niet moeten; ik schrijf voor mijn profielwerkstuk een verhaal en dáár moet ik aan schrijven.
Hoe dan ook; ik zit in mijn examenjaar en heb het na twee weken school al druk... Ik vraag me nu al heel vaak af: HOE ga ik ooit mijn examen halen? Maar het gaat lukken dat weet ik. Ik kan alleen nooit zo goed dealen met dit soort stress. Mijn moeder probeert me altijd gerust te stellen door te zeggen: het komt goed. Maar het enige wat ik daarna denk is: als ik mezelf alleen maar ga vertellen dat het goed komt, komt het niet goed!
Ik vind dit leuke SOG (Studie Ontwijkend Gedrag), wat zo af en toe best mag. Je zult dus niet te vaak iets van me zien, maar hopelijk wel af en toe. En anders: inplannen!
Helaas zal ik niet (veel) op jullie blogs reageren (op sommige blogs verschijnen mijn reacties niet eens, heel raar!), dus voel je ook niet verplicht iets bij MIJ achter te laten.
Ik ga maar eens verder met mijn huiswerk (een hele berg), maar in mijn hoofd ben ik bezig met teksten verzinnen en foto-ideetjes uitwerken. O, en natuurlijk mijn profielwerkstuk-verhaal. Binnenkort krijgen jullie een personal update! :)


1 opmerking:

  1. Leuk dat je toch nog een beetje blogt! Examenjaar is stress, maar alles valt achteraf heel erg mee dus misschien helpt dat je om er met wat minder stress in te gaan :)
    Liefs, Wies

    BeantwoordenVerwijderen