5.10.14

Klaar voor de herfst

Ik ben nog steeds geen fashionblog, maar vind het leuk om fashion te fotograferen, en ik ben wel deels een fotografieblog, dus op die fiets, ja, ik ga jullie mijn nieuwe kleertjes showen vandaag. Inclusief één aantal van de mooiste "kledingfoto's" die ik ooit heb gemaakt, al zeg ik het zelf.
Ik heb de neiging al mijn winterkleding al in mijn kast te leggen, maar het mag nog niet van mijn moeder. Het is nazomer. Dat weet ik. Maar ik heb er nu wel zin in. Truien. Chocolademelk met slagroom. Laarzen. Warme pantoffels. Ik zeg "ja"!
 

 Deze trui was eerst een "nee" (even voor het verhaal: ik ging winkelen met mijn moeder en oma en ten eerste vinden zij veel van wat ik leuk vind niet leuk en weten voor de rest vrij weinig van mijn kledingsmaak af. Toch is het altijd wel gezellig, hoor!), maar ik moest 'm passen van m'n moeder en ik vond 'm toch wel heul erg leuk! Meenemen dus, voor 15 euries!
Deze jurk was love at first sight. Ik houd van zulke truijurken, vind ze helemaal geweldig. Heel balen toen ik besefte dat er alleen nog of een xs of een l was. De xs was echt net een beetje te strak (ik houd niet van te strakke dingen. Meestal niet, in ieder geval). Gelukkig kwam mama tijdens een van haar tienduizenden rondjes door de winkel uiteindelijk toch nog een s tegen. Die stond leuk! Hij is ook lang genoeg, wat een ultiem pluspunt is bij mij, haha. Voor 20 euro was hij van mij!
Ik ging eigenlijk voor deze jas. Ik noem het een "Ugg"-jas en ja, dat is het inderdaad. Hij was maar 30 euro, dus ik vroeg me af of hij wel warm zou zijn, maar god o god o god, het is de warmheid zelve (nou helpt het wel als je op een zwoele nazomeravond een winterjas gaat kopen. Dan heb je het al snel warm...)! Ik ben helemaal verliefd!


Ik vind dat ik nooit genoeg rood kan hebben. Ik ben dol op deze kleur (lekker fel, maar ook elegant!) en kan er geen genoeg van hebben. Een leuk bloesje voor de herfst!
 
Dit bloesje valt redelijk buiten mijn stijl (al weet ik niet precies hoe ik mijn stijl zal moeten definiëren) en mijn moeder kwam er op het laatst mee aanzetten. Ik moest 'm passen en toegeven: hij staat leuker dan hij er in eerste instantie uitziet. Leuk met een donkerblauwe spijkerbroek en rode all stars. Ik zeg ja!

Alles komt bij de C&A vandaan, een winkel die bij velen wat vooroordelen te verduren heeft (die soms/meestal waar zijn ook), maar zoals je ziet hebben ze af en toe best leuke dingen! Ik heb een deel van mijn nieuwe herfst-/wintergarderobe compleet bij de C&A gekocht!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten