13.10.14

If You Truly Love Nature, You Will Find Beauty Everywhere


Vandaag even een "Ik wil terug naar Zweden"-post, omdat ik moet leren voor mijn examens en ik even gezelligheid nodig heb. Afgelopen zomer in Zweden zijn we noordelijker gegaan dan we ooit zijn geweest (best bijzonder nog na zes keer Zweden). Naar Idre, om wel te verstaan, waar de campingeigenaren - je raadt het nooit - uit hetzelfde dorp kwamen als wij! Wel 14 jaar geleden vertrokken naar Zweden en nooit meer teruggekomen, maar toch wel heel bijzonder en toevallig! Daar in Idre was het een stúk kouder, maar het was het allemaal waard. Het stikte er namelijk van de elanden en rendieren (ik kan ze nog steeds niet echt uit elkaar halen... Zeker niet als ze ergens achter tientallen takjes te zien zijn)! We zijn één keer op eigen initiatief op elandensafari gegaan en daar heb ik prachtige plaatjes geschoten. Sommige van onderstaande foto's zijn zelfs op de camping zelf genomen, daar liepen ze namelijk ook gewoon rond!




  




2 opmerkingen:

  1. Gave foto's! Ik heb zelf bovenin Noorwegen heel veel rendieren gezien :)
    Dit zijn overigens allemaal rendieren, elanden zijn een stuk groter en hebben een heel ander (groter) gewei ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die rendieren vet! Ik heb een halfjaar in Noorwegen gestudeerd maar die heb ik niet gezien.

    BeantwoordenVerwijderen